dissabte, 21 de març del 2009

Preparació.

Diumenge de la setmana que ve, hi ha la primera cursa del calçot a Valls, que es d'aproximadament 11 km i mig. Durant tres mesos m'he estat preparant per a aquest dia. En tot moment aquesta preparació ha estat tranquil·la i fins a cert punt limitada. Tinc problemes d'esquena i no puc forçar la màquina. Sigui com sigui, aquest matí he fet l'última prova, he recorregut uns 10 km a ritme fort i m'he trobat molt bé, és a dir, que crec que arribo ben preparat per la cursa de diumenge 29 de març. El suport moral ho tinc garantit, els meus fills i la meva dona estaran allà per animar-me. La sortida de la cursa serà al Fornas al igual que l'arribada.

Aqui teniu el recorregut de la cursa. La setmana que ve, ja us explicaré com ha anat.



6 comentaris:

Unknown ha dit...

Molta sort i compte amb l'esquena!

Una volta interessant (crec que era la ruta del meu avi gairebé), massa asfalt però.

pep. ha dit...

si si, es tot asfalt, però be... al ataquerrr, gracies Oscar.

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Que tinguis sort, no cal que facis una plus marca, sols en participar i estar dintre d´un ambient esportiu ja val la pena.

Dons Ànim

pep. ha dit...

gracies Joan, aixi ho fare.

Jordi ha dit...

I lo de la Calçotada? Són abans o després? Perque si són abans jo trobo que és impossible ni fer un kilómetre xinoxano...

Sort, MarathonMan!

pep. ha dit...

despres, el calçots son despres. Ah! i gracies...