diumenge, 29 de març del 2009

La cursa del calçot.

A les deu del matí d'avui diumenge, ha començat puntualment la cursa del calçot. El dia s'ha presentat plujós i fred, però en el moment mateix de començar a córrer, han deixat de caure les quatre gotes que queien i la cursa s'ha pogut córrer perfectament. Hi ha hagut, també, unes petites ratxes de vent, però gens molestes, sols una mica al final.

Bé, la veritat és que m'ha anat fantàsticament. Quart a la meva categoria i per damunt de la meitat dels participants; res malament, si tenim en compte que no estic federat ni faig un entrenament especific. He gaudit, i al final, a l'arribada, l'aplaudiment de la meva dona i fills, ha arrodonit la cursa. Un mati perfecta. Tenia, com sabeu, una mica de por, pels meus problemes d'esquena, però no he notat res anormal, i he pogut córrer amb seguretat. Ara a descansar uns dies i després a continuar posant-me en forma, que a la meva edat, i a la nostra, és important, per a la salut i altres coses.