dimarts, 2 de setembre del 2008

Mirar el cel.

Un intentant de descobrir l'essència del mal, reflexionant sobre això i allò, i sobtadament un escrit senzill i humil t'ho desmunta tot. El meu amic Oscar, en el seu bloc http://oscarmorata.blogspot.com/ fa un petit comentari sobre l'eclipsi de sol del qual va ser testimoni. Em va impactar, que voleu que us digui. Jo debatent-me entre el Ying i el Yang i el meu company ho dissol en un moment en unes senzilles línies. Revisar les meves idees tindré. Uf!, de vegades crec que parlo com el mestre Yoda. Massa teories al cap i voler buscar solució a tot, quan de fet, pot ser suficient... mirar el cel.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Les coses no són senzilles, tot el contrari, però davant d'un espectacle de tal magnitud has d'aprofitar per enlairar-te amb ell. Certament, es veuen les coses d'una altra manera.

pep. ha dit...

De vegades un necessita una perspectiva diferent per poder relativitzar les coses. Gràcies Oscar.

Jordi ha dit...

Relativistes! Ja us fotré jo canya, bwhahahaha!

En fi, si estiguessis a la Xina, tan lluny de casa, enmig del desert i amb un eclipsi tan guapo con el que diu mon brudda, doncs carai, t'has de tornar petit, molt petit...