dijous, 4 de setembre del 2008

Un passeig en avioneta.

Fa uns dies, vaig fer un viatge molt especial, vaig donar un passeig en avioneta. Un company de treball, be, més aviat el meu cap, té una avioneta i em va invitar a donar una volta amb ella. M'ho vaig passar pipa i vaig gaudir molt. Varem sortir de Vallmoll, on hi ha un petit aeròdrom, i ens en varem anar plàcidament fins on el riu Segre s'uneix amb l'Ebre. Planejant a baixa altura, varem seguir el riu fins la presa. La sensació era de tranquil·litat i d'humilitat, des de l'alçada, sentia com els quefers quotidians perdien importància, si més no, els desagradables. Després, ens varem dirigir en línia recta i guanyant altura, cap a la Musara, i d'allà a Valls i a Vallmoll. De fet, aquest és el petit relat del segon viatge, del primer... Intento d'oblidar-ho.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt maco, suposo.

Què va passar el primer cop? vas reciclar la primera llet materna? :)

pep. ha dit...

Com ho saps. Vaig fer com Homer, tot el que no s'ha de fer abans d'un vol amb avioneta, je, je...

Jordi ha dit...

No sabia que hi havia un aeròdrom a Vallmoll...fins l'aiguabarreig, que guai, quina enveja del segon viatge, és clar..hehehe