dijous, 4 de setembre del 2008

Excursió.

L'altre dissabte, el meu germà i jo, varem sortir a fer una excursió per la zona. La idea era fer la ruta Valls-Miramar-Prenafeta-Figuerola del Camp-Valls, i així ho varem fer. Varem gaudir de les esplendides vistes des de l'antena de Miramar (on es pot veure tota la plana de Valls i mes) i vam passar per un camí molt semblant als que es veuen al les pel·lícules del Vietnam. Va ser un dia ple de bones sensacions i vibracions i sobre tot de cansament. Jo vaix preparar l'excursió i jo vaig ser el culpable que ens perdéssim diverses vegades, i ens "peguéssim" una pallissa de 12 hores de i 35 Kms de caminada, excessiu, si el que vols és gaudir del paisatge. La calor i els saltamartins van estar bona part del camí amb nosaltres, però el que no va faltar en cap moment va ser, el bon humor i les ganes de repetir-ho novament, però aquesta vegada, això sí, millor planificat. Ah, i de passada vam fer una part de la ruta de Cister.