dissabte, 10 d’abril del 2010

Just an illusion.

Fa una estoneta que he anat a veure la pel·lícula SÓLO ELLOS, una tendra i reflexiva història de com un pare vidu educa de forma peculiar els seus fills.
Punts de vista, il·lusions.
La nostra ment interpreta el seu entorn de forma única per sentir-se segura. Segurament nosaltres veiem les coses molt semblants uns amb altres, però repte a qui sigui a que m'ho demostri.
Avui hi ha un partit de futbol interessantíssim, el MADRID-BARÇA. Jo, que presumeixo que m'agrada el futbol, més enllà dels colors, a la pràctica no és així. Em fa ràbia no poder gaudir del partit plenament, perquè de fet vaig amb un equip. He fet la prova diverses vegades, veure un partit amb un amic que és de l'altre equip i cada un de nosaltres veu un partit diferent, és com si cada un de nosaltres veiés la seva pròpia il·lusió. Dubto molt de que jo sigui el que veu el veritable partit i això que m'esforço. Com va dir algú en el seu dia "futbol és futbol" i com us diu un servidor ara, just an illusion.