dijous, 13 de novembre del 2008

Foc a una nau del polígon.

Aquest matí en entrar a treballar, m'he trobat amb que, una nau que està quasi davant de la meva, estava cremant. Ja des de la carretera, abans d'entrar al polígon, es podia veure una gran fumera, que feia sospitar que alguna cosa es cremava. Dotacions de bombers, mossos d'esquadra, policia local i ambulàncies, envoltaven tota la zona. L'alcalde, també va estar allà, a primera hora del matí. En cap moment vaig tenir la sensació que hi hagués perill, i encara que no vaig poder aparcar davant de la meva nau, com faig generalment, si que vaig poder entrar a treballar. Per la tarda el foc estava pràcticament controlat, i només hi havia uns bombers removent i apagant les últimes restes. I el més important! No s'ha fet mal ningú, tan sols cartró i plàstic cremat i un magatzem que s'ha quedat només amb l'estructura i sense teulada. Avui, si mes no, ha estat un dia atípic a la feina.

Pel matí.


Per la tarda.