diumenge, 8 de juny del 2008

Sorpreses y papallones.

La jornada va començar de forma inesperada. Mentre feia el tallat pertinent en Modesto's, una persona molt important en la meva vida apareix sobtadament. Amb ella faig el "cafè" i una bona tertúlia. Al cap d'una hora m'acomiado del meu pare. La veritat, aquesta ha estat una forma meravellosa de començar el diumenge. Ara ja, en el camí, un conill em fa constatar que durant el dia d'avui res no pot anar malament, i en efecte és així. Durant tot el passeig fins a Picamoixons, les papallones em fan companyia. Tinc entès que les papallones són un baròmetre per mesurar la salut d'un bosc, i encara que nosaltres, els humans, ens entestem en contaminar el nostre entorn, la naturalesa va a la seva, com si nosaltres no hi fóssim. En fi, una jornada plena de sorpreses i com no, d'esternuts.