dijous, 29 de maig del 2008

Boscos i bestioles.

Hi ha un camí que surt de Valls i va a Masmolets que és el meu preferit, a més a més de ser un dels que queda més a prop de casa, per sortir a córrer. Esquirols, coloms, gossos, garses i d'altres bestioles, són de vegades, espectadors del petit viatge que faig. No cal dir que el sols fet de notar la seva presència ja m'alegra el dia, fins i tot que per si mateix, el dia ja sigui alegre, i són una esplendida companyia, no exempta de petits ensurts, que m'ajuda a relativitzar el quefer diari. Seguint el camí i abans d'arribar a Masmolets, que a propòsit, és una preciosa pedania, em trobo amb els boscos de Valls, un lloc que m'atreu molt. Tot plegat, cada dia que surto a córrer, és tota una experiència, que com deia aquell, es pot descriure en dues paraules, im-pressionant.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Eo josep! Em sembla que tenim coneguts (o algo més) comuns: l'Alexis Miró i el Sergi Canto! Mmmm... Em vaig assabentar aquest diumenge!

Vaig nar en bici aquest cap de setmana pel camí de Masmolets que surt de Sant Josep Obrer però no vaig trobar el camí cap el boscos de Valls. Em vaig fotre per un laberint que no vegis. Ja m'explicaràs la segona part de la ruta!

Salut!

pep. ha dit...

El Sergi i el Alexis són molt bona gent, a més a més de tenir moltes altres virtuts. Més d'una jornada inoblidable he passat amb ells. Respecte a la ruta, quan tingui temps et faré un mapa i te l'enviaré. Salut.

pep. ha dit...

No m'aclareixo a com fer-te un mapa de la ruta dels boscos. Quan et passis per Valls, podem quedar i te'l ensenyare. :)