dijous, 11 de març del 2010

L'ocell.

Quan vaig a treballar, alguns dies, veig un ocell que voleteja pels laterals de la carretera. Des del punt de vista d'un conductor que s'apressa a anar al treball, sembla que sigui un ocell de rapinya. Bé doncs. L'altre dia vaig decidir d'anar a investigar quina classe d'ocellot era. Vaig sortir amb l'equip bàsic de l'excursionista, prismàtics, càmera de fotos i un entrepà de dos pams. Em va costar molt poder donar amb l'animal fins ben entrat el matí i amb molt d'esforç vaig aconseguir de fer-li aquestes fotografies. Gairebé podria confirmar que és rapinyaire, a més a més vaig tenir la fortuna de poder-lo veure volant en parella per uns instants. Resumint, va ser un preciós matí de diumenge.



3 comentaris:

Jordi ha dit...

en el més pur estil de rodriguez de la fuente... :D

pep. ha dit...

el proxim documental l'intentare fer a estil de carl sagan, je je.

aralec3 ha dit...

ets un màquina Sugurú. Un petó.