dilluns, 2 de febrer del 2009

La juguesca.

Per aquests dies, fa un any que jo vaig fer una juguesca amb la meva germana i el meu cunyat. Ells havien començat a deixar de fumar, i fumaven força per mi, i jo els vaig dir que no aguantarien un any sense fumar, i em vaig apostar un menjar en el restaurant xinès de Valls. Em vaig equivocar. Han deixat de fumar amb molta dignitat, i m'atreviria a dir, que igual ja no fumen més. Aquestes són d'aquelles vegades en les quals estàs content per haver-te equivocat. Ara només fa falta trobar el dia de la "comilona".

3 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Ost3 … dons si que es veritat, que aguanten i també estic segur que ja no fumaran més, encara que sempre ja un motiu incomprensible per tornar-hi, esperem que no el tinguin.

La teva germana és una defensora aferrissada i s´imposa fortament quant en algun lloc no és te que fumar i algú ho intenta.

Dons bé ... u porten esplèndidament, encara que algunes vegades és nota que tenen una mica d´extres.

pep. ha dit...

qui els ha vist i qui els veu...

Anònim ha dit...

primer deixar de fumar.segon començar ha corre.i tercer?