diumenge, 25 de maig del 2008

Xamora.

Si tota història té un principi, aquí comença el meu. Els meus primers records comencen en la Xamora, i segurament un bon grapat dels millors. Aquí vaig començar a estimar a la ciència i als comics i a compartir-los amb els meus amics de Barcelona, a qui esperava amb impaciència que vinguessin algun cap de setmana o a l'estiu, per a poder jugar amb ells i compartir les nostres coses en els carrers del nostre barri. A diferència d'abans, ara hi ha més cotxes aparcats en el carrer i menys nens jugant en ells; els temps canvien, senzillament. Però encara avui, quan passejo per aquests carrers, tots aquests records vénen a mi.

2 comentaris:

Òscar Morata ha dit...

Tres llocs ben visitats fa unes quantes dècades. Les bases d'operacions.El terra sembla mullat a les fotos. Molt adient

pep. ha dit...

Les fotografies són d'aquests dies que estat plovent, com ara els meus ulls al recordar aquells moments...